Random Posts

Header Ads

Instaseleb : Pak Nil Bagi Bukti Kenapa Kak Ogy Lagi Hebat Dari Budak AF dan GempakSuperstars (VIDEO)

loading...


Siapa yang seangkatan dengan admin pasti bersetuju dengan kenyataan daripada pak nil ini. Fauziah Dato Ahmad Daud, bukanlah penghibur yang calang-calang lagi. Darah seni yang mengalir itu membuktikan yang kak ogy sememangnya penghibur yang hebat.

Peminat-peminat rancangan relaiti pula pasti kurang bersetuju atau tidak selesa dengan komen-komen kak ogy kalau jadi juri. Kalau tak pedas, mesti mencengkam jiwa kan?

Nah, dalam posting terbaru dari laman IG, Pak Nil jelaskan kenapa kak Ogy selalu memekak kalau jadi juri..
 Bila tengok aksi Fauziah Ahmad Daud dalam video ni, patutlah dia selalu memekak kat AF dan Gempak Superstar!! Persembahan budak2 tu 10% dari persembahan Kak Ogy ko ni pun ko xleh lawan! Bak kata org dulu2, ko standard taik kuku dia je... Jgn marah naaa...
Kata orang, kalau nak Berjaya kena cari mentor. Kepada korang yang nak jadi penghibur atau artis tu, sanggup ke jadikan Kak Ogy ni sebagai mentor?

Jom layan dulu persembahan kak Ogy, korang tengok sendiri...All out punye!!!


loading...
Instaseleb : Pak Nil Bagi Bukti Kenapa Kak Ogy Lagi Hebat Dari Budak AF dan GempakSuperstars (VIDEO) Instaseleb : Pak Nil Bagi Bukti Kenapa Kak Ogy Lagi Hebat Dari Budak AF dan GempakSuperstars (VIDEO) Reviewed by Hi Viral on 2:34 PTG Rating: 5

Tiada ulasan