Random Posts

Header Ads

Cantiknya Emma Maembong dengan tudung lukisan sendiri (23 gambar HD)

loading...
Sekarang ni, Emma Maembong giat dalam perniagaan tudungnya. Tudungnya sangat unik dimana dia sendiri yang melukisnya. Bakat lukisannya ini diwarisi melalui ayahnya, Ismael Maembong yang juga pelukis terkenal Negara.


“Semasa kecil dan remaja dulu, Emma selalu dampingi ayah. Kami bersama-sama mencurah idea dan selalu leka melukis sampai pukul tiga hatta empat pagi,” ujar Emma memetik portal intrend.com.my

Jom lihat koleksi tudung Emma di Instagram miliknya.

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua…

Sempena Ramadan dan Syawal yang bakal tiba, Emma memperkenalkan koleksi terbaru yang masih panas dari #mysketchbookshawl oleh Emma Maembong. Kenapa uolls perlu memiliki #mysketchbookshawl? Kerana kali ni produk Emma sangat istimewa, dibawa khas untuk peminat Emma dan pencinta seni.

Karya-karya dalam edisi #mysketchbookshawl ini menggunakan digital printing hasil lukisan Emma sendiri, terus dari buku sketch Emma. Bukan beli kain dan rebrand tau! Selain memiliki koleksi tudung lukisan Emma, ada juga charm yang diberi percuma yang boleh dijadikan loket atau koleksi bangle.

So jangan tunggu lagi, dapatkan semua koleksi #mysketchbookshawl sebelum habissssss! Instagram @emmartw




loading...
Cantiknya Emma Maembong dengan tudung lukisan sendiri (23 gambar HD) Cantiknya Emma Maembong dengan tudung lukisan sendiri (23 gambar HD) Reviewed by Hi Viral on 10:26 PG Rating: 5

Tiada ulasan