Random Posts

Header Ads

BAPAK EPIK&ROMANTIK GILERRR!! Jom lihat 16 foto Eksklusif SUASANA BIRTHDAY ROMANTIS JEP SEPAHTU Yang Diraikan Isterinya, Sari Yanti berlangsung malam tadi yang "Terlajak Meriah&Sweet Habis"

loading...

Sambutan awal hari lahir Jep Sepahtu yang ke-32 telah diraikan dalam sebuah majlis semalam. Hari lahir Jep yang sebenar adalah pada 9 April ini. 

Berlokasi di Stratosphere @ The Roof, majlis tersebut disambut meriah dengan kehadiran isteri, Sari Yanti di sisi. 



Bagaimanapun pasangan ini masih tidak berkongsi foto-foto majlis tersebut dalam akaun Instagram mereka sehingga saat ini. Tidak dapat dipastikan kenapa, namun apa yang nyata kemesraan dan kebahagiaan pasangan tersebut jelas terpancar setiap kali mereka bertentang mata semalam. 

Jom saksikan 16 foto menarik yang sempat dirakam.































Foto: dvineplanner & weddingsbybasyir

Sumber berita: Myartis
loading...
BAPAK EPIK&ROMANTIK GILERRR!! Jom lihat 16 foto Eksklusif SUASANA BIRTHDAY ROMANTIS JEP SEPAHTU Yang Diraikan Isterinya, Sari Yanti berlangsung malam tadi yang "Terlajak Meriah&Sweet Habis" BAPAK EPIK&ROMANTIK GILERRR!! Jom lihat 16 foto Eksklusif SUASANA BIRTHDAY ROMANTIS JEP SEPAHTU Yang Diraikan Isterinya, Sari Yanti berlangsung malam tadi yang "Terlajak Meriah&Sweet Habis" Reviewed by Hi Viral on 9:03 PTG Rating: 5

Tiada ulasan